Obchodné podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY-Exotic Garden

 

OBCHODNÉ PODMIENKY – Exotic Garden s.r.o.
1. Všeobecné ustanovenia
Tieto obchodné a reklamačné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré
vyplývajú z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim - Exotic Garden s. r. o. IČO:
52547825, Vajnorská 1318/51 831 03 Bratislava, zapísaná v registri Mestský súd Bratislava
III, registrácia č. Sro/139366/B (ďalej len "predávajúci") a kupujúcim. prostredníctvom
internetovej stránky www.exoticgarden.sk. Predmetom tejto zmluvy je kúpa a predaj živých
rastlín, stromov, okrasných drevín a záhradných doplnkov.
1.1. Zobrazená kúpna cena za tovar na akejkoľvek internetovej stránke elektronického
obchodu, ktorá je prevádzkovaná predávajúcim obsahuje aj daň z pridanej hodnoty v
stanovenej výške podľa platného právneho predpisu Slovenskej republiky. Nezahŕňa
cenu za prepravu tovaru alebo iné voliteľné služby. Všetky obchodné a iné akcie
platia do vypredania zásob, ak pri danom tovare nie je uvedené inak.
1.2. Používaním internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva
kupujúci súhlas s týmito obchodnými podmienkami.
1.3. Tieto obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. V prípade
odchýlok platia ustanovenia uvedené v osobitne uzatvorenej zmluve. Predávajúci si
vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť predajné ceny tovaru. Takáto zmena sa
nevzťahuje na kúpne zmluvy uzatvorené pred zemnou ceny, bez ohľadu na to, že
ešte neprišlo k dodaniu tovaru.
1.4. Na účely týchto obchodných a reklamačných podmienok sa doplnkovou zmluvou
rozumie zmluva, pri ktorej kupujúci nadobúda tovar alebo je mu poskytovaná služba,
ktorá súvisí s predmetom danej kúpnej zmluvy, pokiaľ je dodávaný tovar alebo
poskytovaná služba predávajúcim alebo treťou stranou na základe ich dohody.

2. Uzatvorenie kúpnej zmluvy
2.1. Kúpna zmluva vzniká zaslaním objednávky kupujúcim, telefonicky alebo emailom a
jej potvrdením zo strany predávajúceho. Takto vykonaná objednávka sa považuje za
záväznú a je v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a
zásielkovom predaji v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva
uzavieraná na diaľku.
2.2. Po odoslaní objednávky bude zaslaná na e-mailovú adresu automaticky generovaná
správa o prijatí objednávky do elektronického systému predávajúceho (ďalej len
"potvrdenie doručenia objednávky"). V prípade potreby je možné, že na e-mailovú
adresu kupujúceho môžu byť zasielané všetky dodatočné informácie ohľadne jeho
objednávky. Potvrdenie objednávky obsahuje podrobné informácie o tovare, cene,
spôsobe a termíne doručenia.

2

2.3. Pred odoslaním objednávky je kupujúci jasne informovaný o:
a) o hlavných vlastnostiach tovaru alebo charaktere služby v rozsahu primeranom
použitému prostriedku komunikácie a tovaru alebo službe informoval na príslušnej
katalógovej stránke elektronického obchodu predávajúceho,
b) o obchodnom mene a sídle predávajúceho,
c) o telefónnom čísle predávajúceho a o ďalších údajoch, ktoré sú dôležité pre kontakt
kupujúceho s predávajúcim, najmä adresu jeho elektronickej pošty a číslo faxu, ak ich
má, informoval sa na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho
d) o adrese predávajúceho, na ktorej môže kupujúci uplatniť reklamáciu tovaru alebo
služby, podať sťažnosť alebo iný podnet
e) o celkovej cene tovaru alebo služby vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých
ostatných daní alebo ak vzhľadom na povahu tovaru alebo služby nemožno cenu
primerane určiť vopred, spôsob, akým sa vypočíta, ako aj o nákladoch na dopravu,
dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky, alebo, ak tieto náklady a poplatky
nemožno určiť vopred o skutočnosti, že kupujúci ich bude povinný uhradiť informoval
na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu predávajúceho,
f) o platobných podmienkach, dodacích podmienkach, o lehote, do ktorej sa
predávajúci zaväzuje dodať tovar alebo poskytnúť službu, o informácii o postupoch
uplatňovania a vybavovania reklamácií, sťažností a podnetov kupujúceho informoval
v príslušných článkoch týchto obchodných a reklamačných podmienok,
g) o informácii o práve kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy, o podmienkach, lehote
a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy informoval,
h) o poskytnutí formuláru na odstúpenie od kúpnej zmluvy a predávajúci zároveň
poskytol samotný formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy v prílohe týchto
obchodných a reklamačných podmienok,
i) o informácii, že ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, bude znášať náklady
spojené s vrátením tovaru predávajúcemu podľa § 10 ods. 3 zákona č. 102/2014 Z.z. o
ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy
uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov
predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "Zákon o ochrane
spotrebiteľa pri predaji na diaľku"), a ak odstúpi od kúpnej zmluvy aj náklady na
vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom
pošty,
j) o povinnosti kupujúceho uhradiť predávajúcemu cenu za skutočne poskytnuté
plnenie podľa § 10 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, ak
kupujúci odstúpi od zmluvy o službách po tom, čo udelil predávajúcemu výslovný
súhlas podľa § 4 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku
informoval,

3

k) o okolnostiach, za ktorých kupujúci stráca právo na odstúpenie od zmluvy,
l) o poučení o zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru alebo služby podľa ust. §
622 a 623 Občianskeho zákonníka informoval v týchto obchodných a reklamačných
podmienkach,
m) o existencii a podrobnostiach záruky poskytovanej výrobcom alebo predávajúcim
podľa prísnejších zásad ako ustanovuje ust. § 502 Občianskeho zákonníka, ak ju
výrobca alebo predávajúci poskytuje, ako aj informáciu o existencii a podmienkach
pomoci a službách poskytovaných kupujúcemu po predaji tovaru alebo poskytnutí
služby, ak sa taká pomoc poskytuje,
n) o existencii príslušných kódexov správania, ktoré sa predávajúci zaviazal
dodržiavať, a o spôsobe, akým sa môže kupujúci s nimi oboznámiť alebo získať ich
znenie informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu
predávajúceho,
o) o dĺžke trvania zmluvy, ak ide o zmluvu uzavretú na dobu určitú; ak ide o zmluvu
uzavretú na dobu neurčitú alebo ak ide o zmluvu, pri ktorej sa automaticky predlžuje
jej platnosť, aj informáciu o podmienkach vypovedania zmluvy informoval na
príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu predávajúceho a v týchto
obchodných a reklamačných podmienkach,
p) o minimálnej dĺžke trvania záväzkov kupujúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy,
ak z kúpnej zmluvy vyplýva pre kupujúceho takýto záväzok informoval na príslušnej
katalógovej stránke elektronického obchodu predávajúceho a v týchto obchodných a
reklamačných podmienkach,
q) o povinnosti kupujúceho zaplatiť preddavok alebo poskytnúť inú finančnú
zábezpeku na žiadosť predávajúceho a o podmienkach, ktoré sa na jeho poskytnutie
vzťahujú, ak z kúpnej zmluvy vyplýva pre kupujúceho takýto záväzok informoval na
príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu predávajúceho a v týchto
obchodných a reklamačných podmienkach,
r) o funkčnosti vrátane použiteľných technických ochranných opatrení na
zabezpečenie elektronického obsahu, ak je to vhodné informoval na príslušnej
katalógovej stránke elektronického obchodu predávajúceho a v týchto obchodných a
reklamačných podmienkach,
s) o kompatibilite elektronického obsahu s hardvérom a softvérom, o ktorých
predávajúci vie alebo je rozumné očakávať, že o nich vie, ak je to vhodné informoval
na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu predávajúceho a v týchto
obchodných a reklamačných podmienkach,
t) o možnosti a podmienkach riešenia sporu mimosúdnou cestou prostredníctvom
systému alternatívneho riešenia sporov, ak sa predávajúci zaviazal tento systém
využívať informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu
predávajúceho a v týchto obchodných a reklamačných podmienkach,

4

u) o potrebných úkonoch na uzatvorenie kúpnej zmluvy tak, že tieto potrebné úkony
popísal v týchto obchodných a reklamačných podmienkach,
v) o tom, že kúpna zmluva bude uložená v elektronickej podobe u predajcu a je
kupujúcemu dostupná po tom, ako si ju kupujúci písomne vyžiada informoval na
príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu predávajúceho a v týchto
obchodných a reklamačných podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej
podstránke elektronického obchodu predávajúceho, o tom, že jazykom ponúkaným na
uzatvorenie zmluvy je slovenský jazyk informoval na príslušnej katalógovej stránke
elektronického obchodu predávajúceho a v týchto obchodných a reklamačných
podmienkach.
2.4. Pokiaľ predávajúci nesplnil svoju informačnú povinnosť podľa bodu 2.6. písmena e)
týchto obchodných a reklamačných podmienok, kupujúci nie je povinný tieto
dodatočné náklady alebo poplatky uhradiť.
2.5. Pri každej objednávke musí kupujúci uviesť meno a priezvisko, dodaciu a fakturačnú
adresu, telefónne číslo, e-mail; fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ
DPH,názov tovaru, počet kusov, (objednávka prostredníctvom internetového obchodu
predávajúceho tieto podmienky spĺňa automaticky). Tieto údaje budú v zmysle
Zákona o ochrane osobných údajov použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi
predávajúcim a kupujúcim a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby
zabezpečujúcej prepravu tovaru).

3. Dodacie podmienky
3.1. Dodacia lehota je zvyčajne 2-7 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
3.2. Miestom dodania je adresa uvedená kupujúcim.
3.3. Kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť jeho prevzatie inou
oprávnenou osobou.
3.4. V prípade potreby opakovať dodanie tovaru z dôvodu neprítomnosti kupujúceho na
mieste a v časovom rozsahu alebo ak kupujúci neprevezme tovar do 7 dní po márnom
uplynutí časového rozsahu, bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od kúpnej
zmluvy, vzniká predávajúcemu nárok na uplatnenie náhrady vo výške skutočných
nákladov za vzniknutú škodu za pokus o neúspešné doručenie tovaru na miesto.
3.5. Predávajúci je oprávnený vyzvať kupujúceho na prevzatie tovaru aj pred uplynutím
lehoty na dodanie tovaru dohodnutej v kúpnej zmluve.
3.6. Zobrazenie tovaru na ľubovoľnej internetovej stránke elektronického obchodu, ktorú
prevádzkuje predávajúci nie je len ilustračné. Rozmery, váha a iné údaje o tovare,
ktoré sa nachádzajú v katalógoch, prospektoch a iných písomnostiach predávajúceho
umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho sú
udávané výrobcom a môžu sa odlišovať od skutočnosti o +- 1% z uvádzanej hodnoty.

5
4. Práva a povinnosti kupujúceho
4.1. Predávajúci oboznámil kupujúceho o povinnosti zaplatiť kúpnu cenu. Táto povinnosť
je súčasťou objednávky.
4.2. Práva kupujúceho: Kupujúci má právo na dodanie tovaru v množstve, kvalite, termíne
a mieste dohodnutom zmluvnými stranami.
4.3. Povinnosti kupujúceho:
a) zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu predávajúcemu v dohodnutej lehote splatnosti,
vrátane nákladov za doručenie objednaného tovaru,
b) prevziať tovar, ktorý bol objednaný a dodaný
c) v dodacom liste potvrdiť prevzatie tovaru svojim podpisom, alebo podpisom ním
poverenej osoby.

5. Reklamačný poriadok
5.1. Kupujúci je povinný bezodkladne po doručení tovaru skontrolovať jeho stav.
5.2. Pri preberaní tovaru od dopravcu je potrebné skontrolovať fyzický stav tovaru a
neporušenosť obalu.
5.3. Kupujúci má právo na bezplatné odstránenie vady, včas a riadne, pokiaľ ide o vadu
tovaru, ktorú možno odstrániť. Povinnosťou predávajúceho je vadu bez zbytočného
odkladu odstrániť.
5.4. Namiesto odstránenia vady môže kupujúci požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa
vada týka len určitej súčasti tovaru, výmenu tejto súčasti, pokiaľ tým predávajúcemu
nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
5.5. Vymeniť vadný tovar za tovar bez vád môže predávajúci vždy, pokiaľ to kupujúcemu
nespôsobí závažné ťažkosti.
5.6. Ak ide o vadu tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovaru
mohol riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo
má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide
síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady
po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne užívať.
5.7. Okamihom prevzatia tovaru kupujúcim alebo treťou osobou splnomocnenou
kupujúcim od predávajúceho alebo od jeho zástupcu, povereného doručiť tovar, alebo
keď tak neurobí včas, tak v čase, keď predávajúci umožní kupujúcemu nakladať s
tovarom a kupujúci tovar neprevezme prechádza na neho nebezpečenstvo škody na
tovare.

6

5.8. Predávajúci poučil kupujúceho o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z ust. § 622
Občianskeho zákonníka a právach, ktoré mu vyplývajú z ust. § 623 Občianskeho
zákonníka) tak, že umiestnil tieto obchodné a reklamačné podmienky na príslušnej
podstránke elektronického obchodu predávajúceho a kupujúci mal možnosť si ich
prečítať v čase pred odoslaním objednávky.

5.9. V prípade iných neodstrániteľných vád, má kupujúci právo na primeranú zľavu z
ceny tovaru.

6. Záruka
6.1. Každý zákazník ktorý pracuje a pohybuje sa na stránkach spoločnosti Exotic Garden
s.r.o. ich používa na vlastné riziko a spoločnosť Exotic Garden s.r.o.nezodpovedá za
správnosť, úplnosť a aktuálnosť obsahu stránok www.exoticgarden.sk .
6.2. Informácie na týchto stránkach sú poskytované BEZ ZÁRUKY. Informácie
o produktoch je potrebné a nutné overovať i telefonicky, alebo e-mailom!
6.3. Kupujúci je povinný pred prevzatím a zaplatením zásielky na pošte alebo kuriérovi
skontrolovať tovar. Ak je zistené mechanické poškodenie tovaru - roztrhnutý obal,
deformácia obalu - je kupujúci povinný vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti
dopravcu.
6.4. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, kuriér nakoľko
všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi podľa
dohody poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok. V prípade
reklamácie mechanického poškodenia, ktoré nebolo možné zistiť ihneď pri prevzatí
tovaru, je kupujúci povinný uplatniť túto reklamáciu okamžite po prevzatí zásielky , a
to e-mailom na info@exoticgarden.sk, prípadne písomne poštou alebo osobne v
prevádzke predávajúceho , kde bude uvedené meno a adresa kupujúceho, telefonický
kontakt , číslo objednávky (ak existuje), opis poškodeného tovaru.
6.5. Pri reklamácii formou emailu je nutné k posúdeniu reklamácie a úplnosti doložiť
fotodokumentáciu v dostatočnej kvalite pre posúdenie. Bez doloženia tejto
dokumentácie nebude reklamácia prijatá. Pre postup a vyplnenie slúži tlačivo -
reklamačný protokol, ktoré Vám uvádzame nižšie na stiahnutie. Pri reklamácii tovaru,
u ktorého zákazník požaduje výmenu, príp. Vrátenie zaplatenej čiastky je nutné u
tovarovej položky, ktorá je prenosná - tovar priniesť osobne alebo poštou na
prevádzku (pobočku) firmy Exotic Garden s.r.o., kde bude s kupujúcim spísaný
reklamačný protokol a tovar postúpený k reklamačnému konaniu. Opozdené
reklamácie mechanického poškodenia nie je možné uznať. V prípade uplatňovania
reklamácie sa odporúča kupujúcemu telefonicky oznámiť predávajúcemu, že daný
tovar nie je v poriadku. Na základe týchto informácií sa odporučí kupujúcemu ďalší
postup pri vybavovaní reklamácie.
6.6. Reklamácia živého tovaru je možná len v prípade, že sa zjavne preukáže poškodenie
tovaru pri doručení a kupujúci to uvedie do preberacieho protokolu. Po prevzatí

7

živého tovaru a jeho kontrole nie je možné tovar reklamovať, nakoľko ide o tovar
podliehajúci skaze a individuálnym podmienkam pestovania.

6.7. Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté prirodzeným, alebo nadmerným
mechanickým opotrebením, znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku
zanedbania údržby, používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou
teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia,
ďalej na žiaruvzdorné sklá, na prirodzené trhliny prírodných materiálov, na
nekvalifikované pripojenie osobou, ktorá svojou nedostatočnou techn. znalosťou
spôsobí škodu.

6.8. Záruka sa nevzťahuje na všetky škody a poruchy, ktoré sú v záručnom liste výslovne
vyňaté zo záruky, na tovar so skrátenou záručnou lehotou a na časti, ktoré podliehajú
rýchlemu, alebo náhlemu opotrebeniu (príklad ohniská spotrebičov a ich časti).
6.9. Záruka sa nevzťahuje tiež na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, násilného
poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a
neobvyklých i nevhodných podmienkach v rozpore s manuálom výrobku. V prípade
neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným
stanoviskom. Predávajúci reklamáciu vybaví bez zbytočného odkladu, najviac však
do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie kupujúcim.
7. Platobné podmienky
7.1. Ceny sú uvedené vrátane DPH.
7.2. Cena tovaru je uvedená na stránke predávajúceho. Ceny môžu podliehať zmenám.
Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien výrobcov a
dovozcov. Platná cena tovaru bude vždy oznámená pri overovaní objednávky.
7.3. Kupujúci uhrádza platbu v hotovosti, dobierkou, prevodom na účet predávajúceho,
elektronickou platbou.
7.4. Pri odovzdávaní tovaru platí kupujúci cenu za tovar + dopravné a prípadne cenu
dobierky.
7.5. Spôsob dopravy si volí kupujúci sám pri vytváraní objednávky v internetovom
obchode predávajúceho alebo pri inom spôsobe komunikácie.
7.6. Výška nákladov na dopravu bude vždy oznámená kupujúcemu pri overovaní
objednávky.
7.7. Tovar je dodaný až po prijatí zálohy alebo plnej platby, ak nebolo dohodnuté inak.

8. Nadobudnutie vlastníckeho práva a škody
8.1. Vlastnícke právo prechádza na kupujúceho až zaplatením celej kúpnej ceny.

8

8.2. Riziko škody na tovare prechádza na kupujúceho momentom jeho prevzatia.

9. Ochrana osobných údajov
9.1. Odoslaním objednávky kupujúci udeľuje predávajúcemu súhlas na spracovanie
svojich osobných údajov v rozsahu nevyhnutnom na splnenie zmluvy a pre
marketingové účely.
9.2. Kupujúci môže požadovať prístup, opravu alebo vymazanie svojich údajov.
9.3. Predávajúci uchováva osobné údaje v súlade s platnými predpismi a neposkytuje ich
tretím stranám bez súhlasu kupujúceho, okrem dopravcu.
9.4. Súhlas so spracovaním osobných údajov a zasielaním obchodných informácií je
udelený na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek zdarma odvolať výslovným
a určitým prejavom v písomnej forme adresovanej predávajúcemu, a to poštou alebo
elektronicky na e-mail info@exoticgarden.sk . Odvolaním súhlasu so spracovaním
osobných údajov dôjde zároveň k zrušeniu registrácie.

10. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
10.1. Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy najneskôr do 24 hodín (v pracovné dni)
predávajúci overí objednávku, spôsob dopravy a oznámi možnú dodaciu dobu alebo
termín odberu, konečnú cenu a spôsob úhrady. Odtohto termínu je objednávka pre
kupujúceho záväzná.
10.2. Kupujúci má právo stornovať objednávku bez poplatku do 24 hodín od
objednania
tovaru bez udania dôvodu. Potvrdenie stornovania oznámi predávajúci kupujúcemu
písomnou formou.
10.3. Tovar, ktorý nebol prevzatý, bude považovaný za odmietnutý a zmluva sa ruší.
Výnimkou sú individuálne dohodnuté podmienky.
10.4. V prípade nedostupnosti tovaru alebo vypredania zásob, nie je schopný
predávajúci dodať tovar kupujúcemu v lehote dohodnutej v kúpnej zmluve, určenej
týmito obchodnými a reklamačnými podmienkami alebo za dohodnutú kúpnu cenu, je
povinnosťou predávajúceho ponúknuť kupujúcemu náhradné plnenie, poprípade
možnosť odstúpenia od kúpnej zmluvy pre kupujúceho (storno objednávky).

10.5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy alebo storno objednávky je možné zaslaním e-
mailu kupujúcim. V prípade uhradenia kúpnej ceny kupujúcim alebo jej časti, je

povinnosťou predávajúceho vrátiť už uhradenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14
dní odo dňa doručenia e-mailu o odstúpení od kúpnej zmluvy resp. stornovania
objednávky kupujúcemu na ním určený účet, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú
inak. Pokiaľ nedôjde k prijatiu náhradného plnenia kupujúcim, ponúkané
predávajúcim a ani neodstúpi od kúpnej zmluvy, je predávajúci oprávnený odstúpiť
od kúpnej zmluvy.

9

V prípade uhradenia kúpnej ceny kupujúcim alebo jej časti, je predávajúci povinný
vrátiť už uhradenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14 dní odo dňa doručenia
odstúpenia od kúpnej zmluvy, kupujúcemu.

11. Záverečné ustanovenia
11.1. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť dňom ich zverejnenia.
Exotic Garden s. r. o. si vyhradzuje právo podmienky meniť.
11.2. Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej
viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných
vzťahov medzi predávajúcim a kupujúcim. V prípade, ak sa preukážu kompetentným
orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné
alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných
ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.
11.3. Právne vzťahy sa riadia právom Slovenskej republiky.
11.4. Všetky spory budú riešené prednostne dohodou, inak vecne a miestne
príslušným súdom.
11.5. Kupujúci prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa
oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.
11.6. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá
kupujúcemu za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné
straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.
11.7. Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku
telefonickú, faxovú (vrátane ručne vypísanej objednávky), elektronickú formu
komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako
platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

10

Kontaktné údaje predávajúceho:
Exotic Garden s. r. o.
Vajnorská 1318/51
831 03 Bratislava
Slovakia
IČO: 52547825
DIČ: 2121069236
IČ DPH: SK2121069236
Spoločnosť je zapísaná v registri Mestský súd Bratislava III, registrácia č. Sro/139366/B
Telefón: +421 944 940 815
Email: info@exoticgarden.sk
Web: www.exoticgarden.sk

Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava 27
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
fax č. 02/58 27 21 70
http://www.soi.sk http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

Reklamačný protokol na stiahnutie:
www.exoticgarden.sk/reklamacny-protokol